عشق جاودان1


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

داستان ازاونجاشروع شدکه منودوستام تصمیم گرفتیم بریم به کره جنوبی بعدازراضی کردن خونواده هامون همه رفتیم

به فرودگاه هیجان داشتیم منونگین رفتیم بلیطامونوبگیریم بعد  نشستیم  روصندلی که ناگهان هواپیماگفت

خانماواقایون مسافرکره جنوبی سوارشند

من شقایق پریسانگین سریع دویدیم سمت درورودی و....................

ازپنجره ابرای زیبامعلوم بودند

دل تودلم نبوداشتیاق داشتم چشماموبستموزیرلب گفتم دابل اس من دارم میام بالاخره بعدازچندسال ارزوحالاوخندیدم

شقایق که هنسفری توگوشش بودگفت

-چرامیخندی دیوونه شدی

باتعجب گفتم یعنی من انقدبلندخندیدم

-نه اتفاقاولی گوش من ازگوش فیل وخرگوشم شنواییش بیشتره

خندم بیشترشد

پریساگفت

چتونه

گفتم

شقایق .............شقایق میگه وخنده ام بیشترشد

یهونگین گفت بچه هابوی کره جنوبی روحس میکنم

یهوما3تاازخنده ترکیدیم

گفت برای چی میخنئین

گفتم تووشقایق شگفت انگیزانین نه

شقایق که صدای مورچه روهم میشنوه

وتوهم که کنترل احساس ازراه دورداری

گفت خب اره دیگه

یهوخانومی اومدوبهمون قهوه و....دادماهم پولشوحساب کردیم

یکی دوساعتی گذشت من باهنسفری اهنگ گوش میدادم

نگین وشقایق خواب بودن پریساهم داشت باموبایلش ورمیرفت

یهواعلام شدتا12دقیقه دیگه فرودخودرابه کره جنوبی خواهیم دید

من ازجام پریدم ونگینوشقایقوبیدارکردموگفتم

رسیدیممممممممممممممممممممممممممممممممممم

یهودیدم چشم همه ملت رومنه

باخجالت نشستموگفتموداریم میرسیم اخ  خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

نگین سرجاش به این حالت شد

شقایق به این حالت

پریسابه این حالت

ومن به این حالتا

هممون داشتیم ازخنده میمردیم که یهوفروداومدیم

پیاده شدیم

اروم اروم رفتیم وازفرودگاه خارج شدیم برای اولین بارروی خاک کره قدم گذاشتم اره این یه رویانیست............

 

ادامش قسمت بعدمیدونم کم بودامارسیدگی به35تاوبلاگ کارراحتی نیست من رفتم فعلابای

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, ♥ 14:24 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ